Isnin, 4 Jun 2012

wan saiful

Aku sebenarnya bolehlah dikategorikan sebagai alim. aku sering melibatkan diri dalam macam macam hal keagamaan tapi, tak diduga ini yang terjadi.....
Aku memang mempunyai rupa yang handsome. mempunyai jambang yang halus dan hidung yang mancung. dengan ketinggian ku 175 cms sudah pasti menambah kan kemachoan aku. tapi, satu yang menjadi kesusahan ialah, walaupun aku handsome, tapi aku malang kerana aku tak pernah rasa sedikit pun berminat pada perempuan. malahan, aku rasa geli bila membayangkan perempuan punya yang berair. tentu geli yarkh...
di, hostelaku, ada sorang mamat tu namanya Wan Saiful, handsome dan kacak. aku seringkali juga mengendapnya dibilik air ketikamandi. badannya, tak lah berapa tegap sangat tapi batangnya, kalau berkilat memang best. tapi,ku rasa pada masa tu dia bukan sama type ngan aku. sebab aku sering nampak dia dengan makwe dia.

Nak jadi cerita, satu hari aku nampak dia sedang nak pergi ke bilik air, lalu aku pun bergegas jugalah ke bilik airsebab aku tau dia nak mandi. masa tu dah larut jugaklah dalam pukul 2 pagi.
dah terserempak kat luar tu, apalagi dia pun tegur akulah"eh, baru nak mandi jugakker?"dia tanya aku pun jawablah baru balik.. dari makan. ntah macam mana tiba tiba tuala yang dia pakai tertanggal.. maka terbonjollah ais krim nya yang tengah lembik. Wow besarnya.. aku memang belum pernah buat hubungan luar tabii nie, tapi aku dapat feel. 

Aku cakaplah besarnya awak punya, dia terperanjat, eh kau nie macam berminat jer... aku ketawa, lepas tu dia tanya mana adil aku tengok dia punya tapi aku punya dia tak nampak. aku kata, takkanlah dia minat nak tengok. .. dia cakap balik apa salahnya kan sama sama lelaki.

Aku malu nak tunjuk sebab aku dah stim. dia tanpa banyak soal, terus tarik tuala aku. lalu nampaklah aku punya batang yang tengah stim tu. dia cakap boleh pegang tak? aku kata nak pegang peganglah..

Lepas tu dia pegang kemudian aku tak sangka pulak dia nak hisap. sambil isap tu, dia cakap dia dah lama minat kat aku... aku tanya apsal tak bagitau dari dulu sebab aku pun dah lama minat dia. lepas tu aku pulak pusingkan dia. aku jilat kepala konek dia kemudian bijik dia.. baunya wow harumnya . aku halakan hidung aku ke bulu bulu konek dia sambil tu aku punua tangan main kat puting dia.. , dia suka nampaknya. aku terus hisapkonek dia sampai aku rasa air mazi dia keluar aku jilat habis.
Dia cakap kemudiannya. jom kita sucking sama sama, aku kata best nya. lepas tu kami pun baring kat lantai bilik air tu dan hisap sama sama. tiba tiba dia cakap, dia nak kongkek aku punya dubur. aku cakap takut, dia cakap tak sakit.. kalau macam tu aku on jerlah. dia ambik syampu dia kemudian sapu kat lubang dubur aku. dia mula mainkan konek dia di lubang dubur aku. dia tekan sikit, aku cakap sakit.. dia buat slow slow sampai semua batang dia masuk dalam lubang dubur aku. dia mula henjut. wow best...mula mula sakit tapi lama lama sedap. dia cakap dia nak pancut.. aku cakap pancut jerlah kat dalam. sambil u tangan aku tersu melancap aku punya konek. akhirnya kami keluar serentak dengan dia pancut air mani kat dalam lubang dubur aku..

Sejak hari tu kami jadi lover dan dia tinggalkan kekasih dia. kini kami tinggal satu bilik dan saling caring

Tiada ulasan:

Catat Ulasan