Isnin, 4 Jun 2012

pesakitku




Pintu bilik pemeriksaan diketuk. Kedengaran suara lelaki dengan lembut bertanya
diluar
'Hulo ada orang ke kat dalam?"

"Masuk" kataku dengan ringkas tapi assertive.

Seorang jejaka hensem bertubuh average slim masuk ke dalam. Jam masih
menunjukkan jam 7:45pagi. Aduh..awal sangat patient ni datang.
Aku mengeluh sorang diri.

Aku datang awal ni untuk buat kertas kerja sikit.


Anyway ku layan jugak.

"Duduklah"kataku.

"Saya bukan patient Cik tapi kerja kat sebelah tu!"
"I c"kataku. "Nak apa kat c ni".

"Saja lepak.. n mungkin Cik dapat selesaikan masalah saya?" tanyanya.

"Apa masalah awak?"tanyaku lagi.
Selantas dia berdiri dan menuding ke arah pelirnya. "Anu saya ni lain sikit bila
lihat awak le" ku lihat mukanya dan dia tersenyum.

Ermm..bagaikan orang mengantuk ditadahkan bantal..ermmm...

Mula2 ku usap2 bahangian batangnya. Wow..tiba2 terasa besar dan hidup dengan
usapanku.
Ku unzip seluarnya.
"Toingg!!" Keluar dah...Aduii..besarnya!!

Ku jilat dengan hujung lidahku.... mmmm...macam colat aiskerim...sedap..
Kedengaran dia besuara...lembut penuh asyik..
"Aaaaa". Ku masukkan batangnya kedalam mulutku..Keluar masuk..keluar masuk...

Ku main dengan hujung lidahku mid portion batangnya..Wah..kenikmatan dapat ku
dengar.."AAaaaahh"

Ku coba deepthroat...Dapat masuk...wuhuiii..syoknya...

Dia suka..aku pun suka...

Ku rasa batangnya semacam membesar..dan menegang kuat.. Yahoo..hadiahku dah nak
diberinya..

"Aaaaaa"jeritnya sikit.. Ku minum..hhh.. puas aku.. hilang dahagaku pagi itu.

Itulah kali pertama dan bukan kali terakhir ku bersama budak kat sebelah tempat
kerjaku tuh...
I love daring man le katakan!

1 ulasan: