Isnin, 4 Jun 2012

main jambu


Sebenarnya aku suka perempuan tapi masa tu susah nak jumpa perempuan. Dahlah duduk kat sekolah asrama, semua balak aje. Letak pun kat Kuala Kangsar tengah ceruk mana. Kalau nak kongkek awek KK, satu KK tahu. Mesti aku kena sembelih punya.

Aku ada kamceng dengan budak junior. Batch cubab. Orang selalu usik aku kata aku main jambu dengan dia tapi memanglah lumrahnya budak coleq suka berjambu. Biasanya main jambu tu tak ke mana, cuma setakat caring sama "adik angkat" aje. Tapi selalunya jambu-jambu ni muka macam awek so kadang-kadang penjambu ni felong dengan jambu macam felong dengan awek.


Jambu aku ni namanya M. Aku selalu visit dia kat dorm lepas lights-off. Seperti biasa aku pergi jumpa dia untuk borak-borak. About nothing in particular. Pada malam tu dia kata ada benda menarik nak tunjuk aku. Rupa-rupanya dia ada gambar blue. Ada classmate dia dapat gambar tu & malam ni turn dia tengok benda tu. Aku kata "thank you" lah sebab share benda tu dengan aku. Kami berdua pun tengoklah benda tu dengan puas dengan torchlight kecik M.


Halfway through, M kata "aku stimlah, kau tak stim ke?". Aku kata' "stim jugak".
"Aku nak melancap."
"Aku nak join"


Maka M pun melancaplah dengan aku. Dia duduk kat hujung katil dan aku duduk kat hujung katil sebelah sana. (Semua ni berlaku dalam kelambu dan dalam gelap).


Aku tak tau apa gila aku, tiba-tiba aku pegang konek dia. Tapi dia tak protest. Aku rasa konek dia dah basah & melekit dengan air mazi. Aku usap-usap konek dia macam aku biasa usap konek aku sendiri. By this time, dia dah hands-free & membiarkan aku saja yang melancapkan dia. Aku naik gila lagi & aku start kulum batang dia. Aku selalu cuba nak kulum batang aku sendiri tapi tak sampai so at last aku dapat tau macam mana rasa batang. Actually not so great but since aku dah start, aku habiskan aje. Tiba-tiba M pancut dalam mulut aku. Cis... tak kasi warning pun. Aku cepat-cepat luahkan air mani M & lap mulut aku dengan bedsheet.


"Hehehe ..... thank you."
"Apa thank you-thank you? Sekarang turn engkau pulak!"


M pulak mula buat benda yang sama pada aku. Memang sedap M kulum batang aku. Aku masa tu imaginelah yang tengah kulum aku tu artis pujaan aku (masa tu Ogy Ahmad Daud). Nasib baik gelap, takdalah aku nampak muka M (sebab aku ni bukan gay, mungkin potong stim pulak nanti). Bila aku nak cum, aku pancut aje dalam mulut M (balas dendam). Tapi lepas tu aku tak dengar pun bunyi "ptui-ptui". Laaa ... mamat ni telan air mani aku.


Sejak malam tu, kita berdua selalu buat sessi tolong-menolong ni. Aku selalu bawak sapu tangan for obvious reasons. After a while kami try kongkek jubor pulak. Masa nilah aku berkenalan dengan KY Jelly. All the time aku imagine aku tengah kongkek betina. Benda ni berlarutan sampai aku keluar sekolah.


Sejak the last time aku main dengan M, aku tak pernah sentuh lelaki. M pun selalu ada girlfriend cun. Tapi cerita seks aku dengan M tak habis macam tu aje. Kami masih tolong menolong. Bila dia dah puas dengan girlfriend dia, dia introduce kat aku & aku "rampas" daripada dia. Bila aku dah puas dengan aku punya aku pun pass kat dia. Tapi ada sesuatu yang agak mengerikan sebab bila aku main dengan girlfriend-girlfriend dia aku teringat insiden-insiden dalam kelambu masa dulu-dulu ........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan