Isnin, 4 Jun 2012

kawan baru





 
Cerita ini bermula ketika aku hendak pulang ke universiti. aku sengaja memilih  untuk menaikki bas malam dan memilih duduk di kerusi yg terakhir dipendekkan cerita, aku mengharap lelaki yg hensem duduk bersebelahan dgn ku.
seperti yg di rancang seorang lelaki yg kacak umur tua setahun dr ku duduk  bersebelahan denganku. dlm pejalanan aku berbual dgnnya. aku berpendapat sekiranya dia melayan ku dgn  baik, aku akan terus melayannya.setlh beberapa ketika kami mula mesra. setalah hampir setgh jam kami tertidur didalam bas. dalam keadaan yg gelap aku  terpandang bonjolan di seluar jeans yg di pakai opps lupa plak nama kawan baru aku tue wann... dia memakai seluar jeans biru. aku mula tertarik utk memegang butuh nya setelah  ku amati akan kebesaran nya. ketika aku sedang memerhati , kulihat dia  membetulkan kemaluannya. ketika dia sedang tertidur, aku turut buat2 tidur dengan sengaja aku buat2 meletakkan tgn di peha nya. dia diam dan tidak 
sedar.kemudian tgn ku mula merayap dan memengang btgnya. dlam keadaan begitu aku  dapat rasakan yg kebesaran dan punainya stim .aku cuba meramas sambil memejam  mata.
 aku terus membuka kancing seluarnya, perlahan lahan zip  nya ku tarik. speder jenama body glove menjadi pilihannya
kelihatan bonjolan besar melintang ke pusat. aku mengurut perlahan. wan masih  menghisap leher aku.  'bukak le spendernya dulu'. aku tersenyum
Tiba2 kurasakan ada tgn turut mengurat batang ku . tgnnye galak memegang btg  aku. aku lihat wan tersenyum manja aku membuka mata. kulihat wan tersenyum  manja..ini pertanda baik. aku terus membuka kancing seluarnya, perlahan lahan zip  nya ku tarik. speder jenama body glove menjadi pilihannya kelihatan bonjolan besar melintang ke pusat. aku mengurut perlahan. wan masih  menghisap leher aku.  'bukak le spendernya dulu'. aku tersenyum .perlahan lahan aku melurutkan spender  dan menggunakan tgn mengeluarkan btgnye besar genggaman aku! aku lihat bulu2 punai dipusat hingga ke pangkal btg,  penghuni didalam bas semua melayan mimpi. aku mula mngurut keatas dan ke bwh  punai wan, besar... geram aku..! kemudian wan pula mebuka zip seluarku."besar!  macam wan punya," puji wann .ku lihat punai ku turut membesar. wan keluarkan btg  aku. 
air main kami  mengenai kerusi belakang kerusi penumpang di hadapan.   

"kalau nak sedap macam nie" kata wan. dia mengurut dan mengulum btg ku .pada mula  nya di menjilat bhg sunat ku. betul2 di lubang kencing. aku mengerang kesedapan  dan kegelian. tgn aku masih mengurut btg nya. dia mengulum rakus sambil mengulum dia bermain telur ku.. setelah wan puas , giliran aku mengulum. aku rasakan sedikit geli. tgn  wan mengurut 2 btg aku.. kemudian aku beritahu wann yg aku nak terpancut..  segera wan melajukan urutan aku bersandar bebas dan turut mengurut btg wan dgn  pantas, nmasing2 besandar ke kerusi dan kaki menengang..kami berciuman. setelah aku tahan 2kan aku memancutkan maniku diikuti wann. air main kami  mengenai kerusi belakang kerusi penumpang di hadapan.  setelah puas kami mengelap kerusi sambil tersenyum. punaiku dan wan kendur, aku  menutup zip seluar wan sambil cium , begitu juga wan , wan menutup zip seluar  ku. kami berpelukan sehingga sampai ke destinasi dan berjanji akan pulang  bersama2 hujung minggu ini menaiki bas lewat malam. aku berasa puas kerana  menemui kawan baru yg batang besar ,hensem dan gay.
.

1 ulasan:

  1. Saya indonesian. 27yo.
    nak cari BF / Special partner. to longterm.
    saya suka Gay Mature / older than me. tak butuh hansem, must be manly. style of normal man.
    saya tak suka Freesex. just for relationship.

    seriously only,
    please contact...
    +6285664600785
    74b2f65a
    weChat : gaybelitong
    www.facebook.com/bujank.kimpat

    BalasPadam