Isnin, 4 Jun 2012

gay johor

hellop semua...oklaa..skrang tiba masanya bagi aku lak utk menceritakan pengalaman aku kat korang semua.
untuk pengetahuan korang..aku nih sebenarnya seorang homoseks....sudah lama aku bergiat falam aktiviti ini iaitu semasa aku stay kat hostel masa form 3...
skarang nih aku masih menuntut di salah sebuah IPT terkemuka di selatan tanahair...
nak di jadikan cerita....bulan lepas aku round2 bandaraya JB, kata orang nak mereleasekan tention..penat study beb...abis 1 JB aku pusing...pas tuh aku lepak lak kat JB CitySquare....kompleks yg baru bukak tuh....
aku bersidai kat tepi koridor.... kira nak cuci mata...lagipun jantan2 jb ramai yg hensem...
at last...ntah macammana...waktu aku dok memerhati org ramai..aderlaa sorang mamat tuh dtg dekat ngan aku...dia senyum2 kat aku...aku balas senyuman dia...mula2 aku malas nak layan sebab aku tak pasti sama ada dia nih gay ataupun tidak..
dia dtg dekat dengan aku....dia tanya aku jam pukul berapa...aku jawabla pukul 12.00 tgh...dia senyum lagi dekat aku...aku mula berdebar2....manisnya senyumanmu!
ohya..dari segi rupa paras mamat tuh agak ok....ader bentuk badan....dan aku pasti bontotnya amat besar skali...ramas best nih...
aku pun berborak2 dengan dia...crita pasal diri masing...dia kata dia dok Kem Majidee...oh..askar...
masa aku berborak2 dengan dia..aku btul stim...ape tak nya...
kadang2 dia sentuh tangan aku..pegang bahu aku...ramas2 pinggang aku..pergh......
anyway..aku btul2 dah tertahan masa tuh...
aku cari jalan macammana nak on dengan dia...ntah macammana..tetiba jer dia ajak aku balik umah member dia..
so..aku pun apalagi..trus agree....
sampai kat rumah....
dia cepat2 tutup pintu..lock skali...
pas tuh dia capai tangan aku....aku menyandarkan badanku pada daun pintu....
cepat2 dia memeluk aku.....dan apa yang aku rasa masa itu sangat membahagiakan..tak dapat aku gambarkan dengan kata2....
after that...dia bukak seluar jeans dia...aku pun menarik batang dia...perghhh
besar siutt......
aku mula mengolom batang dia....tak muat mulut aku...
kekadang aku goncang2kan skit...biar padan muka dia...nafas dia masa tuh dah tercungap dah......
lantas aku berbaring di atas lantai....masa tuh kami dah berbogel daa...
dia cium mulut aku.....dan kekadang terasa lidahnya bermain-main di dalam mulutku...
dan aku lak turut memainkan lidahku di dalam mulutnya...aku mendengus..si dia pula mengerang...
seluruh pelosok tubuhnya sudah aku terokai...
lubang juburnya aku jilat sepuas-puasnya....
dan begitu jugalah apa yang diperlakukanya padaku...
then...
dia menyorongkan batangnya kue dalam lobang buntutku....
sakit skit..sebab batang dia besar....
tapi aku tahan..tak sempat habis batangnya masuk..adegan sorong tarik pun bermula....
degupan jantungnya makin deras....
aku menhenjutkan sedikit bontotku,...dia laks meramas-ramas kote aku....
pergh....
dekat 10 minit dia buat macam tuh kat aku...dan bontot aku mula terasa hendak mengemut...nak klimaks laa tuh...
dia melancapkan batang aku dari belakang...di samping batangnya masih berasa di dalam juburku...
tak lama selepas itu...aku rasa cecair panas di dalam lubang bontotku....manakala airmani aku pula terpancut...bontot aku laks mengemut...
kami klimaks sama2.....puas....
apa yg aku paling suka pada mamat tuh kerana..body dia tough..
pas tuh...batang dia besar,
sampai sekrang aku masih blum lupa peristiwa tersebut...
okla..sesaper yg memerlukan perkhidmatan aku...
silalah hubungi...hotyag@

Tiada ulasan:

Catat Ulasan